Uppdatering 2/10: Kul att det varit så stort intresse för vårt webbinarium! På grund av detta erbjuder vi nu ett andra tillfälle 12/11. Anmäler dig till det tillfället kan du göra här.

För att arbeta mer effektivt och säkerställa att personalen i kundservice har rätt kunskap är ett program för kompetensutveckling nödvändigt. Vi berör under en timme hur ett program för att introducera, förstärka eller vidareutveckla personalens kunskap om organisationens produkter eller tjänster kan se ut.

Vi på Agima är ett oberoende bolag som älskar att stötta företag. Vi vill dela med oss av våra kunskaper för att underlätta för organisationer och företag att ta nästa kliv i att utveckla mötet med kunden. Vi vill hjälpa din organisation till att använda er kundservice på bästa möjliga sätt och därför bjuder vi in till ett webbinarium. Syftet är att ni ska få inspiration till att fortsätta öka ert värde för era kunder.

Vi riktar oss till dig som arbetar med ledning och utveckling av kundservice i företag eller offentlig sektor inom Kundkontaktcenter, IT-support, Felanmälan, Medborgarservice eller motsvarande. Du får med dig förslag, tankar och idéer att jobba vidare med på hemmaplan.

Följande frågeställningar kommer att behandlas:

  • Hur kan ett program se ut för att utbilda i tjänster eller produkter?
  • Hur utbildar man sin personal i nya frågor?
  • Varför är detta viktigt och i vilka sammanhang bör man göra det?

När: Torsdagen den 5:e november samt 12:e november, båda dagarna 9:00-10:00. 
Plats: Digitalt. Länk skickas till anmälda inför webbinariet.
Kostnad: Kostnadsfritt
Anmälan: Anmälan till 5:e november på länk senast den 30:e oktober. Anmälan till 12:e november på länk senast den 4:e november. Begränsat antal platser så vid förhinder får plats gärna överlämnas till kollega.
Kontakt: maria.olsson[a]agima.se