Agima bjuder in till webbinarium om kontaktcenter som innovationsmotor

Agima bjuder in till webbinarium om kontaktcenter som innovationsmotor

Hur kan ni använda ert kontaktcenter som innovationsmotor i verksamheten? Hur kan vi förbättra vår verksamhet genom att systematiskt ta vara på våra användares behov? Kontaktcenter samlar på sig mängder av viktig …
Välkommen Felicia Norsten!

Välkommen Felicia Norsten!

Agima är glada att kunna meddela att vi förstärkt vårt team ytterligare med Felicia Norsten. Felicia är bygglovsexperten med mångårig erfarenhet inom fastighets- och samhällsbyggnadsbranschen. Denna före detta elit-lagi…
Välkommen Annika Midén!

Välkommen Annika Midén!

Sedan några veckor tillbaka har Annika Midén börjat som konsult hos oss på Agima. Annika är socionomen som går i gång på utmaningen att utveckla  verksamheter, framförallt inom medborgarservice. Hon har …
Missade du vårt senaste webbinarium?

Missade du vårt senaste webbinarium?

Om du missade förra veckans webbinarium så kan du hitta det som presenterades här . På webbinariet diskuterade vi hantering av ledningsinformation samt underhålls- och förnyelseplanering med hjälp av geodata …